divendres, 3 d’abril del 2020

馃敶 L'Ajuntament de l'Aldea fa una donaci贸 de material preventiu del COVID-19 al CAP l'Aldea



El proppassat 25 de mar莽 ens vam posar en contacte per correu electr貌nic amb l'hospital Verge de la Cinta per oferir-los la nostra ajuda amb la compra del material necessari i aix铆, donar resposta a la crida que s'havia fet entre la poblaci贸 i tamb茅 la donaci贸 d'EPI (m脿scares, guants, etc).

El dia 26 de mar莽 ens van comunicar que havien traslladat el nostre oferiment al Departament de Salut de Terres de l'Ebre que era qui gestionava les donacions i que el material que es feia crida ja no el necessitaven (c脿meres de videovigil脿ncia i carregadors de m貌bils).
Finalment, aquesta setmana l'Alcalde s'ha posat en contacte amb el director del CAP l'Aldea per oferir-li directament la nostra ajuda i des de l'Ajuntament es far脿 una donaci贸 valorada en m茅s de 3.000 € aproximadament de m脿scares quir煤rgiques, m脿scares fpp2, pantalles de pl脿stic i soluci贸 alcoh貌lica. Aquest material 茅s per a tota la gent que es vagi a visitar al CAP i, evidentment, tamb茅 per als sanitaris.
Des de la carrossa  Tatanka YotanCa tamb茅 han fet la donaci贸 del seu cinqu猫 premi i l'agra茂ment a la participaci贸 de carnestoltes 2020 i han retornat els dos vals a l'Ajuntament per tal que comprem material per al CAP. Amb aquests 200 € es comprar脿 m茅s material mitjan莽ant l'Ajuntament per cedir al CAP l'Aldea.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada