Celebrada a l’Aldea la 1a preselecció Aleví-Infantil de patinatge artístic

dimecres, 25 de febrer del 2026


Aquest cap de setmana el Pavelló Municipal de l’Aldea (Tarragona) ha acollit la 1a preselecció de la temporada en categories aleví i infantil de la modalitat lliure. Més de 60 patinadors i patinadores, procedents de fins a 10 federacions autonòmiques (Aragó, Canàries, Castella i Lleó, Catalunya, Galícia, Illes Balears, Comunitat de Madrid, Navarra, Comunitat Valenciana i Euskadi), han participat en aquesta concentració organitzada pel CNPA.

Amb el nou format impulsat aquesta temporada, que separa les categories internacionals de les formatives nacionals, es vol ampliar la base i oferir més oportunitats d’accés a les concentracions.

Els esportistes, distribuïts en quatre grups segons categoria i nivell tècnic, han treballat intensament tant a pista com fora d’ella, amb sessions de psicologia, dansa i preparació física.

La valoració final ha estat molt positiva i ja es prepara la 2a preselecció, prevista pels dies 13 i 14 de juny novament a l’Aldea.

Una iniciativa que contribueix al creixement i evolució tècnica del patinatge base estatal.

 

#AccióEsportiva #lAldea

Share this article on :

-

Arxiu del blog

 
© Copyright 2010-2018 InfoAldaia Tots els Drets Reservats. Avís Legal i Política de Privadesa i Cookies
Template Design by InfoAldaia | Published by InfoAldaia | Powered by Blogger.com.