SORTIDA DEL DIA 24 DE MARÇ A LES ROQUES MASMUT "EL CORATXAR"

dijous, 28 de març del 2013

(Diari d'un excursionista)

Diumenge 24 arranquem una bona colla d'aldeans i ampostins direcció a la Tinença de Benifassà , passant per Boixà i el Coratxà arribem a la Mola de Mitja Vila tard, són les 10h del mati!!!
Allí mateix ja teníem feina preparada ,visita a dos coves,casi als mateixos cotxes està la cova de la Mestra molt guapeta però a aquesta no s'hi pot entrar.
Després anem més amunt fins una antena gran que hi ha i una pisteta que marxa a l'esquerra, en pocs metres ja ens porta fins l'altra cova,la Puntassa. Espectacular i llarga,entrem amb els frontals i patinant molt arribem bastant a dins, on ja es necessari baixar amb ràpel. Mitja volta i amunt  trobant-nos estalactites de formes espectaculars.
Agafem el PR fins el Single de Sant Jaume amb les seves vistes espectaculars,seguim i mes endavant trobem la Creu del LLop. La gent ja té gana per esmorzar però primer hem d'arribar a les precioses Roques Masmut.
Més endavant trobem el Mas de Catola, allí al raseret esmorzar de germanor,12:30 més gana que son ja.

Comença la tornada ja per pista,tota l' altra pista ha estat per sendera fins les Roques. Al costat mateix de la pista el Pi de Petxi !! preciós i inesperat perquè no fa més de 7 o 8 metres de alt, però té unes branques que li toquen al terra super grans i gruixudes.

Al cotxe una sorpresa, cerveseta per acomiadar  la caminada,tots contents i cap a casa,bona ruta i molt bon dia,una mica núvol però perfecte per caminar.