Aquest dissabte al matí, l’escola Maria Garcia Cabanes de l’Aldea s’ha vestit de gala per acollir la gran festa cultural del Sambori, organitzada per Òmnium Cultural. La jornada, que ha estat tot un èxit de participació, ha comptat amb tallers, activitats creatives i un ambient festiu i col·laboratiu que la Regidora d’Acció Cultural i Educativa, Annabel Blanch, ha destacat per ser: “oberta a tothom, participativa i plena de projectes per crear i compartir”.
El Sambori d’enguany ha comptat amb la participació de 110 centres educatius i més de 200 propostes, de les quals només 11 han estat reconegudes amb mencions. El jurat ha valorat el videoclip de l’escola aldeana per la seva força de cohesió social, la consciència del projecte, la qualitat artística, l’arrelament al territori i la implicació activa de l’alumnat.
L’escola participava en el concurs Sambori, un concurs que promou la creació col·lectiva, l’empoderament cultural, el sentiment de comunitat i l’ús de la llengua catalana a través de propostes artístiques i pedagògiques.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada