La nit de dimarts 23 de juny, la façana de
l’Ajuntament de l’Aldea va lluir il·luminada amb els colors de la bandera de
l’Aldea per celebrar la Revetlla de Sant Joan.
#Festes #lAldea
La nit de dimarts 23 de juny, la façana de
l’Ajuntament de l’Aldea va lluir il·luminada amb els colors de la bandera de
l’Aldea per celebrar la Revetlla de Sant Joan.
#Festes #lAldea
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada