El proper dissabte 27 de juny a les 11:00 del matí a les piscines municipals
Posa’t la gorra i col·labora amb AFANOC!!Farem un gelat i ens banyarem a la piscina amb jocs aquàtics
Porteu la vostra gorra o també la podeu comprar aquell mateix dia ( preu 8€ )
Organitza: Ajuntament de L’Aldea
Col·laboren: Escola Bressol del Delta, Escola MGC, Escola 21A, AFA escola bressol del delta, AFA escola MGC i AFA escola 21A.
#orgulldepoble #AFANOC #posatlagorra#plaeducatiudentorn

0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada