El passat divendres a la tarda al Casal de Joves de l’Aldea vam assistir a la presentació del llibre sobre la història de la UE Aldeana Femení, una obra impulsada per Janira Hidalgo i Andrea Simón, dues joves esportistes de la UE Aldeana que han volgut recollir i posar en valor la trajectòria del futbol femení al nostre municipi.
L'acte va estar un reconeixement a totes les jugadores que han format part d'aquesta història i han contribuït al creixement de l'esport femení.
Enhorabona a les autores per aquesta iniciativa i per deixar un llegat que ajudarà a preservar la memòria esportiva de la UE Aldeana Femení per a les futures generacions.

0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada