Una de les cites més esperades de les Festes
Majors ja té nom propi. El gran Quim Masferrer ens farà gaudir d'una nit plena
d'humor, emocions i moments inoblidables amb el seu espectacle Bona Gent.
📅 16
d’agost de 2026
🕚 23.00 h
📍 Pavelló Municipal d'Esports de
l'Aldea
🎟️ Venda
d’entrades a l’Ajuntament de l’Aldea fins divendres 14 d’agost de 2026.
👉 Amb la invitació de Festes,
l’entrada serà gratuïta.
⚠️ Important: El
dia de l’espectacle no hi haurà venda d’entrades a taquilla.
No deixeu passar l’oportunitat de viure una
vetllada única amb un dels comunicadors i humoristes més estimats del país.
Us hi esperem!
#FEMLA2026 #ViulAldea
#orgulldepoble #lAldea

0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada