Revetlla sí, però amb precaució
Des de la Regidoria de Seguretat us informem que el llançament de petards i foguerades queda limitat al nucli urbà, als ravals i disseminats limítrofs amb el Delta de l’Ebre . Per tal d'evitar el risc d'incendi davant les elevades temperatures, està totalment prohibit tirar-ne i fer foguerades fora d'aquestes zones. Celebrem la Revetlla de Sant Joan amb els nostres, però sempre amb precaució.
#Seguretat #lAldea

0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada